eMAG a decis că va trece permanent la un mod de lucru hibrid: şi de acasă şi de la birou

by | 5 Apr 2021 | Economie

La începutul lui 2020, când primele cazuri Covid-19 au fost confirmate pe teritoriul României, peste 3.000 de oameni din eMAG au început să lucreze de acasă. În această perioadă, compania a desfășurat mai multe studii interne, cantitative și calitative, prin care a analizat în detaliu care sunt principalele beneficii percepute de oameni legate de lucrul de acasă.

Compania a derulat o serie de studii menite să ajute la înţelegerea nivelulului de conectare al oamenilor cu echipa din care fac parte, a percepţiei despre productivitatea lor individuală şi a eficienţei colaborării cu colegi sau parteneri, în contextul lucrului de acasă.

  • 96% dintre angajaţi au răspuns că în această perioadă în care au lucrat de acasă s-au simţit mai productivi,
  • 78% au spus că s-au adaptat bine şi foarte bine la munca exclusiv de acasă şi
  • 37% au spus că se simt conectaţi cu echipa lor, de când lucrează de acasă.
  • Când au fost întrebaţi cum îşi doresc să lucreze pe termen lung, cei mai mulţi dintre ei, 97%, au spus că vor să îmbine munca de acasă cu cea de la birou.

În urma tuturor acestor studii, eMAG a decis că va trece permanent la un mod de lucru hibrid. Noul mod de lucru le va permite celor peste 3.000 de angajaţi din sediul central, hub-urile IT şi centrele de Customer Care să lucreze cum li se potriveşte cel mai bine în funcţie de tipul de activitate, într-un mod de lucru hibrid, de acasă şi de la birou.

Astfel, după ce va trece pandemia, angajaţii eMAG vor decide, împreună cu managerul lor, cum vor să lucreze: câte zile vor lucra de acasă şi câte de la birou, în funcţie de nevoile fiecărei echipe. În prezent, ţinând cont de restricţiile existente, peste 99% din angajaţii eMAG din sediile de birouri lucrează în continuare de acasă şi vor continua astfel până când condiţiile vor permite trecerea în noul mod permanent de lucru hibrid.

Ce se întâmplă cu birourile eMag

eMAG își va păstra spațiile existente de birouri și va investi 1,5 milioane euro pentru a reamenaja sediul central și pentru a implementa noi tehnologii care să susțină modul de lucru hibrid. Principala funcționalitate a sediilor va fi aceea de a ajuta oamenii să colaboreze mai bine. Astfel, numărul sălilor destinate întâlnirilor s-a dublat și vor fi dotate cu tehnologie de ultimă generație pentru a facilita întâlnirile mixte, online & offline și cu un sistem de rezervare de la distanță a birourilor.

Etichete:

Ultimele știri

Greșeli majore în războiul din Ucraina

Războiul din Ucraina este consecința unei serii de erori strategice și de evaluare făcute de toate părțile aflate în conflict. În mod cert, dacă măcar o parte dintre aceste erori ar fi fost evitate,...

Loading



Cele mai citite

   Articole populare


Te-ar putea interesa

Loading


Loading