Organizația Mondială a Sănătății (OMS) va prelua de acum controlul asupra întregului conținut din domeniu medical care este promovat pe YouTube, prin noul său parteneriat cu Google.

Ei susțin că scopul parteneriatului este de a aborda „răspândirea dezinformării și a informațiilor false”. Scopul real este de a manipula opinia publică în acceptarea doar a opiniilor agreate de OMS. Vă amintiți cum în perioada pandemiei orice părere care devia de la cursul imprimat de OMS era cenzurată? Acum imaginați-vă că se va aplica regula pentru toate domeniile medicale.

Pe site-ul său, OMS afirmă: „OMS și partenerii își dau seama că dezinformarea online are potențialul de a merge mai departe, mai rapid și uneori mai adânc decât adevărul – pe unele platforme de socializare, informațiile false au cu 70% mai multe șanse să fie împărtășite decât știrile exacte. Pentru a contracara acest lucru, OMS a întreprins o serie de acțiuni împreună cu companiile de tehnologie pentru a rămâne cu un pas înainte”.


După cum s-a dovedit de-a lungul erei Covid, mașina de propagandă a guvernelor, a organismelor de sănătate publică și a organizațiilor internaționale precum OMS interpretează adevărul după bunul plac. Ei sunt cei care răspândesc dezinformare și jumătăți de adevăr, cenzurând în același timp opiniile critice.

Gândiți-vă, totul legat de pandemie a fost ascuns de la început sub mantia adevărului acceptabil – originea virusului, tratamente, teste, spitalizări, decese cu și din cauză de covid, studii, carantină. Cele mai multe dintre „teoriile conspirației” s-au dovedit adevărate iar consensul propagandistic al media veche, politicieni și cetățeni obedienți a exagerat grav criza sanitara, producând în societate efecte care scapă de sub control.

În această încercarea de a limita „informarea greșită a sănătății”, YouTube a anunțat că va certifica profesioniștii medicali drept surse de informații „de încredere” și „autoritare”. Utilizatorii vor trebui să se angajeze să respecte practicile aprobate de OMS pentru a fi etichetați ca „de încredere” de algoritm.

Săptămâna trecută, într-o postare pe blogul platformei, șeful global al YouTube Health, dr. Garth Graham, a declarat: „YouTube Health a lucrat la modalități suplimentare de a ajuta medicii, asistentele, profesioniștii din domeniul sănătății mintale și furnizorii de informații de asistență medicală să ofere servicii de înaltă calitate, informații despre sănătate în spațiile pe care oamenii le vizitează de-a lungul zilei – cum ar fi aplicația lor preferată de partajare a videoclipurilor.”

Pentru a aplica pentru a fi etichetați drept „de încredere”, utilizatorii trebuie să-și prezinte licența și să respecte „cele mai bune practici” pentru partajarea informațiilor despre sănătate stabilite de Organizația Mondială a Sănătății („OMS”), Consiliul Societăților de Specialități Medicale („CMSS” ), și Academia Națională de Medicină („NAM”).

YouTube oferă surselor „autoritare” un loc mai bun în algoritm, iar sursele neautorizate sunt suprimate.

YouTube a cenzurat demulte ori informațiile medicale care contrazic relatările autorităților locale de sănătate și ale OMS – chiar și atunci când informațiile furnizate de OMS s-au dovedit a fi false.