Studiu: Virusul conține o secvență ADN identică cu cea brevetată de Moderna în 2016

by | 24 Feb 2022 | Sănătate

Oamenii de știință au descoperit că virusul conține o bucată mică de ADN care se potrivește cu secvența brevetată de Moderna cu TREI ANI înainte de începerea pandemiei, anunță Daily Mail.

Suspiciunea că virusul ar fi putut fi manipulat într-un laborator a fost întărită astăzi după ce oamenii de știință au găsit material genetic deținut de Moderna în proteina spike a virusului. Ei au identificat un fragment mic de cod care este identic cu o parte a unei gene brevetată de producătorul vaccinului cu trei ani înainte de pandemie.

În cel mai recent studiu, publicat în Frontiers in Virology, cercetătorii au comparat structura Covid cu milioane de proteine ​​secvențiate dintr-o bază de date online. Virusul este format din 30.000 de litere de cod genetic care poartă informațiile de care are nevoie pentru a se răspândi, cunoscute sub numele de nucleotide.

Este singurul coronavirus de acest tip care poartă 12 litere unice care permit ca proteinele sale să fie activate de o enzimă comună numită furin, permițându-i să se răspândească cu ușurință între celulele umane.

Analiza genomului original Covid a constatat că virusul împărtășește o secvență de 19 litere specifice cu o secțiune genetică deținută de Moderna, care are un total de 3.300 de nucleotide. Firma farmaceutică din SUA a depus brevetul în februarie 2016, ca parte a diviziei sale de cercetare a cancerului.

Această secvență identică a fost descoperită în partea care face coronavirusul atât de bun în infectarea oamenilor și îl diferențiază de alte coronavirusuri.

Structura virusului a fost unul dintre punctele focale ale dezbaterii despre originea virusului, unii oameni de știință susținând că nu ar fi putut fi dobândită în mod natural dar au fost cenzurați rapid și considerați conspiraționiști.

Cercetătorii susțin că există o șansă de una din trei trilioane ca secvența Modernei să apară aleatoriu prin evoluția naturală.

Dar există o dezbatere cu privire la faptul dacă potrivirea este la fel de rară pe cât susține studiul, alți experți descriind-o mai degrabă ca o coincidență „ciudată” decât o „bombă”.

Ultimele știri